Home Carti publicate

Univ. "Dunarea de Jos" Galati

Vrei sa tiparesti o carte?

PDF Print E-mail

 Cateva carti publicate...

 

Prefata:

Astazi economia tarilor dezvoltate este o economie bazata pe servicii, adica din punctul de vedere al rezultatelor economice si al utilizarii fostei de munca, serviciile au devenit cel mai important sector al economiei. Dezvoltarea si diversificarea serviciilor este determinata de necesitatea satisfacerii unor nevoi sociale si anume nevoia de servicii turistice. Turismul participa la mentinerea echilibrului in repartizarea factorului uman, prin crearea de noi locuri de munca, prin contributia sa la procesul organizarii sociale si al dezvoltarii teritoriale echilibrate. La sfarsitul acestui secol, turismul reprezinta pe plan mondial, cel mai dinamic sector de activitate si in acelasi timp cel mai important generator de locuri de munca.Din punct de vedere economic turismul se constituie si ca o sursa principala de redresare a economiilor nationale a acelor tari care dispun de importante resurse turistce si care sunt constiente de necesitatea exploatarii eficiente a acestora. Turismul, prin actiunea sa se manifesta pe o multitudine de planuri, de la stimularea dezvoltarii economice la perfectionarea structurii sociale, de la valorificarea superioara a resurselor la imbunatatirea conditiilor de viata.

 

 


 

Prefata:

Tema abordata este de o deosebita actualitate tinand seama de faptul ca sustinerea si crearea competitivitatii unei ramuri industriale, oricare este natura acesteia, se realizeaza prin diversificarea produselor, ceea ce presupune un management eficient al politicii de produs. Acest fapt este cu atat mai important cu cat Romania se pregateste pentru aderarea la Uniunea Europeana si va fi mai important in perioada post-aderare, cand competitivitatea va fi factorul determinant al supravietuirii unor produse din aceasta ramura. La aceasta se mai adauga fenomenul globalizarii, care impune necesitatea realizarii unor tehnologii de varf, luarii in considerare a influentelor determinate de interdependentele globale asupra economiilor nationale si a necesitatii unei game variate de produse. Toate aceste fenomene sunt factorii de constrangere pentru intreprinderi, elemente fata de care acestea trebuie sa ia atitudine si sasi alinieze politica generala, dar mai ales politica de produs. Un loc important in economialucrarii il ocupa problema strategiilor inovationale cu privire la politica de produs. Autoarea prezinta variante posibile ale strategiei de produs in aceasta ramura industriala.




 


 

Prefata:

Implicatile si complexitatea unui mediu de afaceri complex, au determinat organizatiile de succes sa se comformeze noilor orientari, sa se adapteze permanent la noile conditii, operand cu variatiile mixului de marketing, cu metodele si tacticile specifice acestuia. Importanta marketingului, a rolului acestuia si a considerarii lui nu ca pe o functie separata, ci ca o filosofie de insusit in ansamblul organizatiei, impune utilizarea strategiei de marketing ca unica solutie, viabila, coerenta si unitara, a asigurarii succesului pe piata. Lucrarea de fata isi propune sa evidentieze aplicabilitatea practica a marketingului, ce cuprinde realitatile organizatiei, ii stabileste limitele si posibilitatile, ii determina logica dezvoltarii ii face obiectivele accesibile si-i asigura succesul pe piata. In vederea atingerii obiectivelor propuse organizatia are posibilitatea alegerii, dintr-o gama variata de metode si tehnici specifice utilizate intr-un demers planificat, pe acelea compatibile cu scopul final propus.

"Marketingul cuprinde tot ceea ce exprima cine sunteti si ce faceti; astfel marketingul creeaza o perceptie despre valoarea a ceea ce sunteti si faceti." - Peter Urs Bender






 

Prefata:

Marketingul este obiectivul suprem al organizatiei, o filosofie de insusit si de aplicat in ansamblul acesteia. Toate organizatiile se confrunta la un moment dat cu probleme. Indiferent de marimea lor si de puterea financiara. Daca astazi ai facut o greseala, maine vei plati pentru ea atat in fata publicului tinta cat si in fata concurentei. Pentru a fi credibil si ati putea pastra pozitia pe piata trebuie sa te asiguri ca sti ce ai de facut. Marketing! Solutia consta in oameni bine pregatiti care sa verifice existenta acestuia, coerenta si unitatea politicilor demarketing aplicate in cadrul organizatiei. Lumea de fata isi propune sa evidentieze aspectele esentiale ale marketingului, necesitatea existentei lui in cadrul oricarei organizatiiastfel incat obiectivele acesteia sa devina realizabile. Important este sa ai o busola, care sa functioneze corect, coerent si la timp. Si pe cineva care sa o manuiasca. Sa citeasca corect indicatiile, sa le transforme in solutii, pe care sa le aplice si sa le comunice corect.

Politica de Produs, Politica de Pret, Politica de Distributie si Politica de Promovare.

 

 

 


 

Prefata:

Adesea, relatiile publice sunt considerate a fi acea functie a managementului prin care se stabilesc si se mentin relatii bidirectionale intre o organizatie, comerciala sau necomerciala si audienta ori publicul de care depinde succesul ei. Cand se face referire la public, se au in vedere consumatorii, investitorii, angajatii, furnizorii, distribuitorii, concurentii, sfera politica si celelalte grupuri de care depinde existenta si succesul organizatiei. Spre deosebire de publicitate si marketing, cu care sunt confundate deseori, relatiile publice presupun o modalitate de vanzare mai degraba subtila, decat evidenta, izbitoare. Relatiile publice dau mai mare importanta informatiei si persuadarii decat ambalajului de care uzeaza marketingul, sau spatiul media platit, la care apeleaza publicitatea. Desi uneori relatiile publice au fost utilizate nu cu cele mai bune intentii, istoria ne arata ca intotdeauna s-a dat importanta cuvenita transparentei si onestitatii in comunicare. Desi profesia de specialist in relatii publice a fost recunoscuta ca atare in secolul XX, mai intai in Statele Unite ale Americii, domeniul isi gaseste radacinile filosofice si aplicatiile practice de-a lungul intregii istorii a omenirii.

 

 

 


 

Preface:

The spectacular development of the tertiary sector and its growing role within the society, aspects characteristic to the middle of the XX century, marked the moment when the services became a full right object of study. Then, the specialists began to accept the idea that there are services specific problems and so that services management has became. Services belong to a special field delicate and sensitive, with specific problems, that present a spectacular growth from the viewpoint of economic development and human resources employment. In order to identify problems that services organizations face, to analyse and find optimum solutions specific to each and every field, we have to know the current situation, to identify the strengths and weaknesses, as well the opportunities and threats of the external environment. The aim of this work is to identify and render valuable all the opportunities of the external environment, relying on the best cards possessed by the organization, and at the same time trying to minimize threats and avoid weaknesses. At the end of this centuryservices industry has represented at world level the most dynamic activity sector, and the most important job generator.

 

 


 

 

 

 

 

   Pentru comenzi sau sugestii, completati formularul de la rubrica Contact

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 
Banner
Copyright © 2024 irinasusanu. All Rights Reserved.
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.