Print

 

LISTA COMPLETA A LUCRARILOR REALIZATE

de SUSANU IRINA OLIMPIA

 

 

 

1. TEZA DE DOCTORAT

 

 

Susanu, I.O. Managementul politicii de produs, componenta a mixului de marketing, Editura Bren, Bucuresti, 2004, 291 pagini, ISBN 973648350-9.

Dating romania

Conducator stiintific:  Prof. univ. dr. ec. Vagu Paraschiv

Referenti stiintifici:  Academician prof. univ. dr. ec. Barbulescu Constantin

                   Prof. univ. dr. ec. Tanasescu Doina

                                   Prof. univ. dr. ec. Stegaroiu Ion

 

 

2. CARTI, CURSURI UNIVERSITARE, CULEGERI

 

 

 

1. Susanu, I.O. “Marketing“, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2006, 248 pagini, ISBN 973–30–1523-7, 978-973-30-1523-9.

 

2. Susanu, I.O. “Marketing turistic“, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2007, 368 pagini, ISBN 978-973-30-2022-6.

 

3. Susanu, I.O., Cristache, N. “Marketing direct“, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2008, 340
pagini, ISBN 978-973-30-2099-8.

 

4. Susanu, I.O., Cristache, N. “Services marketing“, Editura Denbridge Press NY, New York, 2008, 140 pagini, ISBN 9780979802294, LCCN 2008927711.

http://www.loc.gov/

http://catalog.loc.gov/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?DB=local&BBID=15272289&v3=1

 

5. Susanu, I.O., Cristache, N. “Marketing în turism şi servicii“, Editura Fundaţiei Universitare “Dunărea de jos”, Galaţi, 2004, 202 pagini, ISBN 973–627–173-0.

 

6. Cristache, N., Susanu, I.O. “Tehnici promoţionale“, Editura Fundaţiei Universitare “Dunărea de jos”, Galaţi, 2005, 189 pagini, ISBN 973–627–195-1.

 

7. Susanu, I.O. “Managementul politicii de produs, componentă a mixului de marketing”, Editura Bren, Bucureşti, 2004, 291 pagini, ISBN 973–648–350-9.

Dating romania

 

8. Cristache, N., Susanu, I.O. “Comunicarea de marketing în activitatea organizaţiei“, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2005, 198 pagini, ISBN 973–30–1159-2.

 

9. Susanu, I.O. “Marketing - aplicaţii, teste, studii de caz, proiecte“, Editura Fundaţiei Universitare “Dunărea de jos”, Galaţi, 2005, 174 pagini, ISBN 973–627–210-9.

 

10. Susanu, I.O., Cristache, N. “Marketing - aplicaţii“, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2006, 168 pagini, ISBN (10)973–30–1527-X, (13)978-973-30-1527-7.

 

11. Cristache, N., Susanu, I.O. “Relaţii publice“, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2008, 223
pagini, ISBN 978-973–30–2098-1.

 

12. Susanu, I.O. “Mixul de marketing, noţiuni pentru studiu şi practică“, Editura Sfera, Bârlad, 2002, 171 pagini, ISBN 973–8399–15-7.

 

13. Micu, A., Susanu, I.O. “Marketing“, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2009, 418 pagini, ISBN 978-973-30-2468-2.

 

14. Susanu, I.O. “Marketingul serviciilor“, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2009, ISBN 978-973-30-2495-2.

 

15. Susanu, I.O., Cristache, N. “Creaţie şi producţie publicitară“, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2010, 450 pagini, ISBN 978-973-30-2892-5

 

16. Nicoleta Cristache, Susanu, I.O., „Responsabilitatea socială corporatistă”, Editura Galaţi University Press, Galaţi, 2010, 176 pagini, ISBN 978-606-8008-79-0